No niin... tein TAAS kerran blogin. Mä oon siis blogien veteraani, mulla on ollut lukematon määrä blogeja. Blogit ei koskaan mun kohdalla ole olleet mitään vaate/koira/ratsastus tms. kategoriaan laitettuja blogeja, vaan mä pidän tätä enemmänkin päiväkirjana itselleni, missä voin kirjoittaa ylös asioita, joita mä mietin ja mitkä mua mietityttää. Ja niitähän on paljon. 

Yritän myös kirjoittaa siten, ettei kukaan tuttuni vahingossakaan tunnistaisi mua :). Voi olla joskus ärsyttävää seurata kirjoituksiani, kun en voi kertoa paljoa henkilökohtaisia asioita, mut mä en tosiaankaan halua kenenkään tietävän tästä blogista ja kyttäävän mun ajatuksia. Joten pysyn tuntemattomana kaikille, tasapuolisesti. Kuitenkin olen pian 15-vuotias, harrastan hyvin aktiivisesti ratsastusta, minulla on oma hevonen, kouluni menee hyvin, pidän ystävieni kanssa olosta jne. Tätä perusjuttua, mitä useimmilla 15-vuotiailla on. 

Katsotaan nyt, mitä saan aikaan tämän blogin kanssa, yritän saada tämän jotenkin käyntiin, eli yritän kirjoitella tasaisin väliajoin tänne. Mutta nyt, hyvää kevättä vaan kaikille